Projektudvikling – processen

Innovaters erfarne medarbejdere har i samarbejde med eksterne rådgivere og samarbejdspartnere kompetencerne til at gennemføre hele processen omkring udvikling af et ejendomsprojekt:

  • Idé generering
  • Projektudvikling
  • Finansiel styring
  • Udlejning
  • Byggestyring
  • Salg til investor

Ved gennemførelse af de 5 forhold: grundkøb, finansiering, myndigheder, entrepriseaftale og slutbruger, inden byggeopstart, sikrer vi os en høj grad af sikkerhed og fokus på kundeønskerne.

Grønt fokus

Grønne og bæredygtige standarder er fokusområder i form af gældende certificeringer, mærkninger og bæredygtighedsprincipper med respekt for økonomien i det enkelte projekt.

Samarbejder

Innovaters rolle er at styre hele processen i tæt samspil med de forskellige aktører og sikre, at projektet gennemføres til alles tilfredshed. Vi arbejder i vid udstrækning med faste partnere, så vi gennem fælles læring og samarbejde konstant optimerer og forbedrer slutproduktet.